energia elektryczna
gwarancja
konsument
niezgodność towaru z umową
odpowiedzialność za sprzedawany produkt
pismo reklamacyjne
postępowanie likwidacyjne
postępowanie reklamacyjne
prawa konsumenta
prawa kupującego
przedłużanie postępowania reklamacyjnego
reklamacja
termin rozpatrzenia reklamacji
zgłoszenie reklamacyjne
żądanie reklamacyjne
- mieszkaniowy zasób gminy
- depozyt sądowy
- wniosek o ukaranie pracownika naganą
- oskarżyciel posiłkowy
- uchwała powołanie
- katalog otwarty
- norma prawna
- skarga na sędziów
- remont drogi
- moc prawna dokumentów urzędowych
- odpowiedź na pozew
- upoważnienie do sporządzania i przechowywania notatek służbowych
- domniemana zgoda
- nieważność+zobowiązania
- opis i oszacowanie
Wyszukiwana fraza:
zgłoszenie reklamacyjne

Zgłoszenie reklamacyjne |
![]() ![]() |
Zgłoszenie reklamacyjne
Typ: Dokument
Kategoria: Oświadczenie
Data utworzenia: 20 maja 2011
Gdy przedsiębiorca przedłuża postępowanie reklamacyjne
Naprawa wadliwego towaru w ramach obowiązującej gwarancji lub na podstawie rękojmi powinna odbywać się w jak najkrótszym czasie. Ustawodawca wprost zakreśla odpowiednie ku temu terminy. Niestety w praktyce część przedsiębiorców zdaje się o nich zapominać, działając na szkodę konsumentów. Jest jednak na to proste rozwiązanie.
Słowa kluczowe:
postępowanie reklamacyjne, przedłużanie postępowania reklamacyjnego, przedłużanie reklamacji, reklamacja
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 28 sierpnia 2014
Przedłużanie postępowania reklamacyjnego przez przedsiębiorcę
Postępowanie reklamacyjne toczy się według ściśle określonych reguł. Tym samym oznacza to, że decydując się na zgłoszenie wady zakupionej rzeczy jesteśmy uzależnieni od terminów określonych przez przepisy prawne. Zgodnie z treścią art. 563 §1
Słowa kluczowe:
postępowanie reklamacyjne, przedłużanie postępowania reklamacyjnego, reklamacja, żądanie reklamacyjne
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 7 sierpnia 2013
Co zrobić, gdy sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji?
Przyjęło się, że reklamacja jest tzw. „świętym prawem” każdego konsumenta. Jest to oczywiście słuszne sformułowanie, o ile oczywiście wada zakupionego towaru ujawni się po zrealizowaniu transakcji. Jeżeli bowiem kupujący wiedział o uszkodzeniach produktu w momencie dokonywania zakupu, reklamacja będzie nieskuteczna – chyba, że dotyczy wady…
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 15 października 2013
Rękojmia a wady fizyczne produktu - za co odpowiada sprzedawca i producent?
Pojęcie rękojmi obejmuje ustawową, obligatoryjną odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne oraz prawne wobec kupującego. Jednak rękojmia ma również zastosowanie w innych stosunkach prawnych.
Słowa kluczowe:
prawa konsumenta, reklamacja, termin rozpatrzenia reklamacji, zgłoszenie reklamacyjne
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 17 września 2015
Przedłużająca się reklamacja? Sprawdź jakie masz prawa
Reklamacja jest prawem każdego konsumenta, oczywiście o ile produkt okaże się wadliwy i nie nastąpi to z winy jego użytkownika. Z drugiej strony sprzedawca potrzebuje czasu na ustosunkowanie się do roszczeń każdego klienta – w niektórych przypadkach reklamacja może okazać się bezzasadna. Problem pojawi się jednak wtedy, gdy sprzedawca zbyt długo…
Słowa kluczowe:
przedłużająca się reklamacja, przedłużona reklamacja, reklamacja, zgłoszenie reklamacyjne
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 23 września 2014
Reklamacja usługi telekomunikacyjnej
usług staje się dla konsumentów coraz atrakcyjniejsza. Z drugiej jednak strony, nawet najlepsza oferta nie uchroni Cię przed awarią. Wtedy będzie Ci potrzebne zgłoszenie reklamacyjne – podpowiadamy dziś jak je dobrze napisać.
Słowa kluczowe:
pismo reklamacyjne, reklamacja, reklamacja telekomunikacyjna, reklamacja usługi telekomunikacyjnej
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawa konsumenta
Data utworzenia: 6 maja 2015
Kupiłeś towar niezgodny z opisem? Sprawdź, co możesz z nim zrobić
Zakupy towaru niezgodnego z opisem zdarzają się nie tylko kupującym przez Internet. W sklepach także często decydujemy się na kupno pod wpływem opisu interesującego nas przedmiotu. Kubeł zimnej wody wylewa się na nas w domu, gdy odpakowujemy zakupy. Jakie mamy prawa, gdy kupimy towar niezgodny z opisem?
Słowa kluczowe:
odpowiedzialność za sprzedawany produkt, reklamacja, towar niezgodny z umową, zakupiony towar niezgodny z opisem
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawa konsumenta
Data utworzenia: 20 maja 2015
Czy rachunek za prąd można reklamować?
Część ludzi uważa, że reklamacji podlegają jedynie zakupy konkretnych przedmiotów. Niektórzy wiedzą jednak, że wadliwie wykonaną usługę także można reklamować. Dostarczanie energii elektrycznej do domu nie jest tutaj żadnym wyjątkiem. W związku z tym źle wystawiony rachunek za prąd także można zgłosić właściwemu dostawcy. Co więcej…
Słowa kluczowe:
energia elektryczna, prawo energetyczne, rachunek za energie elektryczną, reklamacja rachunku za prąd
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 2 lipca 2015
Uszkodzona przesyłka - jak wyegzekwować zwrot pieniędzy za niepełnowartościowy towar?
Klient został oszukany przez firmę kurierską i/lub nadawcę przesyłki. Po rozpakowaniu paczki towar okazał się zupełnie zniszczony i niezdatny do użytkowania. Kurier sporządził protokół szkody, ale wcześniej pobrał należność, co było warunkiem odebrania i otwarcia paczki. Przesyłka leży w niezmienionym stanie od stycznia br., a klient pojedynkuje…
Słowa kluczowe:
postępowanie likwidacyjne, reklamacja, termin rozpatrzenia reklamacji, uszkodzony towar
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 15 września 2015
« Poprzednia | 1 | Następna » |