Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównapodobieństwo znaków towarowych
 
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 9 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Reklama hazardu jest zakazana

. Przez reklamę gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych lub gier na automatach rozumie się publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych lub symboli graficznych i innych oznaczeń z nimi związanych, a także nazw i symboli

Słowa kluczowe: gra, gra hazardowa, hazard, reklama
Typ: Porada
Data utworzenia: 31 maja 2010

Podobieństwo znaków towarowych

Zgodnie z treścią art. 120 Prawa własności przemysłowej, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, które można przedstawić w sposób graficzny, jeżeli oznaczenie takie nadaje się do odróżnienia towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa. Znakiem towarowym może być w szczególności wyraz, rysunek, ornament, kompozycja…

Data utworzenia: 19 sierpnia 2013

Jeden słoń kontra całe stado – o koncepcyjnym podobieństwie znaków towarowych

Ocenę prawdopodobieństwa wprowadzenia w błąd należy oprzeć na całościowym wrażeniu wywieranym przez znaki. Podobieństwo znaczeniowe może bowiem występować pomimo odmienności graficznej i fonetycznej porównywanych znaków.

Data utworzenia: 12 marca 2012

Włodzimierz Szoszuk: Renoma znaku towarowego nie jest dana raz na zawsze

Rozmowa z Włodzimierzem Szoszukiem, wspólnikiem kancelarii Wardyński i Wspólnicy odpowiedzialnym za Zespół Własności Intelektualnej, o specyfice renomowanych znaków towarowych.

Data utworzenia: 22 stycznia 2012

Czy wolno zarejestrować dowolną domenę internetową?

Otóż nie. Zgłaszając domenę internetową nie wolno wykorzystać cudzego znaku towarowego. Znaki towarowe mogą mieć formę słowną, słowno-graficzną i graficzną. Domena internetowa nie może naruszać praw własności do nazwy lub znaku słowno-graficznego.

Data utworzenia: 3 grudnia 2012

Szeroka ochrona znaku VIAGRA

Sąd Pierwszej Instancji stanął na stanowisku, że oznaczenie VIAGUARA nie może zostać zarejestrowane jako wspólnotowy znak towarowy dla napojów. Jego rejestracja prowadziłaby do czerpania nienależnej korzyści z renomy znaku towarowego VIAGRA.

Data utworzenia: 5 lutego 2012

Czy można reklamować wódkę w Internecie?

O tym, że wódka i inne wysokoprocentowe napoje alkoholowe nie są reklamowane w telewizji, radiu czy prasie już się przyzwyczailiśmy. Ostatnio jednak pojawiły się reklamy napojów alkoholowych, w tym także tych wysokoprocentowych w Internecie. Powstaje zatem pytanie czy takie działanie jest zgodne z obowiązującym prawem? Administratorzy stron internetowych…

Data utworzenia: 19 marca 2013

Nazwa dla nowej firmy - ograniczenia prawne a marketing

Na pozór, nazwa firmy to tylko sposób oznakowania. Unikalna nazwa wspiera budowanie pozycji rynkowej. Jednak, aby nazwa dla nowej firmy właściwie wypełniała swoje funkcje, należy zadbać o bezpieczeństwo prawne związane z nazwaniem przedsiębiorstwa.

Słowa kluczowe: firma, nazwa, nazwa firmy, nazwa marki
Data utworzenia: 19 grudnia 2012

Beatlesi górą dzięki renomie

Sąd (dawniej sąd I instancji) utrzymał w mocy decyzję OHIM uznającą za niedopuszczalną rejestrację znaku towarowego Beatle zgłoszonego dla wózków inwalidzkich i innych akcesoriów przeznaczonych dla osób z trudnościami motorycznymi.

Kategoria: Orzecznictwo
Data utworzenia: 29 kwietnia 2012
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2023 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.