Europejskie Centrum Konsumenckie
Komisja Ochrony Praw Pasażerów
Urząd Lotnictwa Cywilnego
biuro podróży
darmowe zakwaterowanie w hotelu
dobra osobiste
majówka
naruszenie dobra osobistego
odpowiedzialność biura podróży
odpowiedzialność organizatora turystyki
odszkodowanie
odszkodowanie od biura podróży
odszkodowanie od linii lotniczych
odwołany lot
opóźniony lot
- umowa przekazania nieruchomości
- procedurą składu celnego
- rodzina zastępcza zawodowa
- oddelegowanie pracownika na inne stanowisko
- dyskryminacja+w+zatrudnieniu+ze+wzglC499du+na+pC582eC487
- wniosek o uzupełnienie wyroku
- potwierdzenie meldunku
- podatek
- rozliczanie faktur
- NSA
- Wniosek o przeniesienie
- choinka
- wigilia
- VAT
- beneficjent
Wyszukiwana fraza:
odszkodowanie za stracony urlop

Zmarnowany urlop, a odszkodowanie
Powodowie wykupili w biurze podróży wycieczkę do Egiptu. Zgodnie z umową, uczestnicy imprezy mieli mieszkać w Sharm El Sheikh, w dwuosobowym pokoju z pełnym wyżywieniem w czterogwiazdkowym hotelu. Do obowiązków biura podróży należało także zapewnienie polskojęzycznego rezydenta. Po przylocie powodów okazało się, że miejsce w hotelu nie zostało…
Słowa kluczowe:
biuro podróży, dobra osobiste, naruszenie dobra osobistego, odpowiedzialność biura podróży
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 6 czerwca 2011
Majówka w Europie: jakie prawa ma pasażer i turysta?
Lot do Barcelony został odwołany? Pociąg do Berlina miał dwugodzinne opóźnienie? Standard francuskiego hotelu pozostawia wiele do życzenia? Zastanawiasz się, czy możesz bez konsekwencji zrezygnować z wykupionej w biurze podróży wycieczki? Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce przypomina o prostych receptach na podróżnicze kłopoty.
Słowa kluczowe:
majówka, odszkodowanie od linii lotniczych, odszkodowanie za stracony urlop, odwołany lot
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 26 kwietnia 2012
Jakie prawa mają pasażerowie lotniczy?
Długie godziny spędzone na lotnisku w Londynie z powodu złych warunków pogodowych? Przewoźnik ma obowiązek zapewnić pasażerom opiekę zawsze, gdy oczekują oni na opóźniony lot lub połączenie zostało odwołane. Opieka oznacza nie tylko informowanie na bieżąco o stanie opóźnienia, ale także zapewnienie bezpłatnie posiłków i napojów (np. kanapek…
Słowa kluczowe:
darmowe zakwaterowanie w hotelu, Europejskie Centrum Konsumenckie, Komisja Ochrony Praw Pasażerów, odszkodowanie
Typ: Artykuł
Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 10 lipca 2012
« Poprzednia | 1 | Następna » |