- w szczególności
- wypowiedzenie umowy o współpracy
- dobrowolne poddanie się odpowiedzialności
- prawo użytkowania wieczystego
- towarzystwa ubezpieczeniowe
- Grupa bez przemocy Zabawy i ćwiczenia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym uczące empatii i współpracy
- umowa+o+świadczenie+usług+telekomunikacyjnych
- Stan wyższej konieczności
- bezpieczeństwo banków
- lekarz+medycyny+pracy
- wniosek+o+nękanie
- porozumienie+w+zakresie+opieki+nad+dzieckiem
- okres+rozliczeniowy+czasu+pracy
- metoda+na+wnuczka
- bezpieczeństwo banków
- wniosek+o+nękanie
- metoda+na+wnuczka
- towarzystwa ubezpieczeniowe
- wypowiedzenie umowy o współpracy
- Grupa bez przemocy Zabawy i ćwiczenia dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym uczące empatii i współpracy
- Stan wyższej konieczności
- lekarz+medycyny+pracy
- okres+rozliczeniowy+czasu+pracy
- w szczególności
- prawo użytkowania wieczystego
- umowa+o+świadczenie+usług+telekomunikacyjnych
- porozumienie+w+zakresie+opieki+nad+dzieckiem
- dobrowolne poddanie się odpowiedzialności
- a+quo
Wyszukiwana fraza:
satysfakcja

Marketing. Strategiczna reorientacja firmy.. Autor książki wychodzi z założenia, iż jedyną rzeczą, która się naprawdę liczy dla każdej organizacji, nie jest polityka wewnętrzna firmy, wdrożone systemy komputerowe czy też programy doskonalenia pracowniczego, lecz satysfakcja klientów. Jest to jedyny |
80,33 zł |
![]() |
|
Typ: Książka
Kategoria: Marketing
|
![]() |
Od nędzy do pieniędzy czyli znad Bugu na Wall StreetJuż w trzy dni od debiutu nasze akcje poszybowały na 14 dolarów za udział. My wprawdzie dostaniemy za nie tylko po sześć dolarów, ale satysfakcja jest ogromna. Siedzimy z Richem i mnożymy, ile też jesteśmy teraz warci. Wyszło, że po 14 milionów |
36,09 zł |
![]() |
||
Typ: Książka
Kategoria: Różne
|
![]() |
Marketing 3.0 Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 |
44,91 zł |
![]() |
||
Typ: Książka
Kategoria: Marketing
|
![]() |
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnychstatystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z |
58,41 zł |
![]() |
||
Typ: Książka
Kategoria: Ekonomia - Różne
|
![]() |
Mała książeczka, która nadal podbija rynek. Uaktualniona, z nowym wprowadzeniem i posłowiemsobą potencjalną obietnicę przyszłych zysków dużo większych niż tylko czysta satysfakcja z lektury. - Norbert Duczkowski, Dyrektor Biura Produktów Inwestycyjnych Getin Noble Bank SA |
35,91 zł |
![]() |
||
Typ: Książka
Kategoria: Finanse
|
PROŚ A BĘDZIE CI DANE WYD.4dotychczas ponad 700 książek, kaset z nagraniami, płyt CD oraz płyt DVD autorstwa Abraham-Hicks. Ich siłą życiową inspirującą do dalszej pracy jest satysfakcja i wsparcie od czytelników, którzy zrozumieli jak można osiągnąć wszystko czego pragną. Są również |
35,91 zł |
![]() |
|
Typ: Książka
|
« Poprzednia | 1 | Następna » |