Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaKsięgarnia Prawniczo-Ekonomicznaprzelew
Przelew -

Wierzyciel może bez zgody dłużnika przenieść wierzytelność na osobę trzecią (przelew), chyba że sprzeciwiałoby się to ustawie, zastrzeżeniu umownemu albo właściwości zobowiązania. Wraz z wierzytelnością przechodzą na nabywcę wszelkie związane z nią prawa, w szczególności roszczenie o zaległe odsetki.
Art. 509 kodeksu cywilnego

 
 
Wyszukiwana fraza:

przelew

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 19766 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.
Wymiary zrównoważonego rozwoju Rozwój lokalny, gospodarka przestrzenna, zdrowie środowiskowe, innowacyjność

Wymiary zrównoważonego rozwoju Rozwój lokalny, gospodarka przestrzenna, zdrowie środowiskowe, innowacyjność

Książka jest efektem wieloletniej pracy badawczej autora. Wielkim walorem publikacji jest interdyscyplinarny charakter, uzyskany dzięki przyjętej koncepcji sustensologii. Autor podejmuje w pracy próbę konsiliencji wiedzy, co wymaga niezwykłej precyzji badawczej oraz swobodnego poruszania się między różnymi obszarami nauki, w tym opanowania specyficznego…

35,91 zł
Słowa kluczowe: A+++, autor, Cyfra+, e-przelew.
Kategoria: Edukacja
Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego Zagadnienia wybrane

Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego Zagadnienia wybrane

Prezentowana publikacja jest oryginalną monografią, która powstała na podstawie dorobku przedmiotowego VIII Konferencji Naukowej pn. Gospodarka i finanse samorządu terytorialnego, zorganizowanej w połowie listopada 2009 r. przez Katedrę Finansów Publicznych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Omawia aktualne i ważne problemy finansów samorządu…

44,42 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Marketing w szkole wyższej Przemiany w orientacji marketingowej

Marketing w szkole wyższej Przemiany w orientacji marketingowej

Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in. z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia. Naturalną konsekwencją rozwoju rynku…

49,14 zł
Kategoria: Marketing
« Poprzednia 1 … 1350  |  1351  |  1352  |  1353  |  1354 … 1977 Następna »
® 2008 - 2021 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.