Środki komunikacji elektronicznej - Rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- umowa+o+najem
- prawo+w
- Wzór+oświadczenia+woli
- jednostki samorządu terytorialnego
- wysokość najniższego wynagrodzenia
- rzeczoznawca
- wstrzymanie czynności
- weksel in blanco
- rejestr
- umocowanie
- weksel niezupełny
- warunek+otrzymania+dodatku
- zabezpieczenia roszczeń
- produkt niebezpieczny
- mienie+należące+do+pracodawcy
Wyszukiwana fraza:
środki komunikacji elektronicznej

Środki komunikacji elektronicznej
Rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą…
Słowa kluczowe:
adres elektroniczny, środki komunikacji elektronicznej
Typ: Definicja
Data utworzenia: 10 stycznia 2007
Świadczenie usługi drogą elektroniczną
Wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych (system teleinformatyczny) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipcxa 2002 roku o świadczeniu usług drogą…
Słowa kluczowe:
środki komunikacji elektronicznej
Typ: Definicja
Data utworzenia: 10 stycznia 2007
Informacja handlowa
ustawach, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej
Typ: Definicja
Data utworzenia: 10 stycznia 2007
« Poprzednia | 1 | Następna » |