Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaRegulamin rady pracowniczej
 
Wyszukiwana fraza:

Regulamin rady pracowniczej

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 2 publikacje spełniające kryteria wyszukiwania.

Rada pracowników

Rada pracowników to organ przedstawicielski powoływany u pracodawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą i zatrudniają co najmniej 50 pracowników. Sposób jej powoływania, skład i zadania reguluje Ustawa z dnia 7 kwietnia 2006r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji (Dz. U. z 2006r., Nr 79, poz. 550 ze zm.). Należy…

Kategoria: Prawo pracy
Data utworzenia: 23 kwietnia 2013

Przedsiębiorco musisz powołać radę pracowniczą

Obowiązek powołania Rady pracowników wprowadza ustawa z dnia 7 kwietnia 2006 roku, o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji, która weszła w życie po 14 dniach od jej ogłoszenia, jednakże zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy, do

Kategoria: Prawo pracy
Data utworzenia: 26 lutego 2008
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2021 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.